Hibabejelentés
Terméktámogatással rendelkező partnereink igénybe vehetik a Központi Tanácsadó Szolgálatunkat, ahol hozzáértő kollégáink várják a hívásokat.
Központi Tanácsadó Szolgálat
A Központi Tanácsadó Szolgálat a program működésével kapcsolatos kérdésekben munkanapokon 8:30 és 16:30 között áll Partnereink rendelkezésre. A szolgáltatás keretében a program használatával kapcsolatosan felmerült rövid kérdéseket válaszolja meg az ERP tanácsadó, maximum 15 perc/alkalom időtartamban, az alábbi témákban:
- programhiba* bejelentése,
- programmódosítási, fejlesztési javaslatok bejelentése,
- a program használatával kapcsolatosan felmerült rövid kérdések megválaszolása.
Szükség esetén helyszíni kiszállással, vagy (a technikai feltételek fennállása esetén) interneten keresztül is orvosolni tudjuk problémáit.