Garancia
Garanciális feltételek (MINTA!)
Amennyiben a megrendelt árucikk hibás, és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett, a Vevőnek az átvételt követően max. 3 munkanapon belül írásban jeleznie kell ügyfélszolgálatunk felé a info@webshop.hu e-mail címre. A hibás termék visszaérkezésétől számítva, a Vevő választása szerint a 14 napon belül díjmentesen kicseréljük.
Amennyiben a megrendelt termék 6 hónapon belül meghibásodik, kérjük küldje vissza központi címünkre a terméket számlával együtt, melynek beérkezése után a terméket saját költségünkön bevizsgáltatjuk és értesítjük Önt az eredményről. A reklamáció kezelését a szavatosság időtartama alatt (első 6 hónap) a Forgalmazó ügyfélszolgálata végzi. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a Vevő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A szavatosság első 6 hónapja alatt a szükséges, független szakvéleményt a Forgalmazó biztosítja, a fennmaradó 18 hónapban a Vevő az esetleges reklamációval a fogyasztóvédelmi szervekhez fordulhat, s a jogos reklamációról szóló jegyzőkönyvvel érvényesítheti szavatossági jogát. Utánvételes visszaküldésre nincs lehetőség és nem áll módunkban az ilyen formában visszaküldött csomagokat átvenni....